1:
چه اقداماتی سد معبر محسوب میگردد؟
برابر قانون اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و میدانها و پارکها و باغهای عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است .
تعداد بازدید : 1
2:
نحوه و زمان تنظیف در معابر شهری به چه نحوی است؟
تنظیف در معابر اصلی بصورت مکانیزه و سنتی و در معابر فرعی بصورت کاملا سنتی (پاکبانان خدمات شهری) در حال انجام میباشد. اولویت بندی نظافت در معابر بر اساس شریانهای اصلی و فرعی می باشد .شایان ذکر است در معابر اصلی در تمامی ایام هفته تنظیف در حال انجام و در معابر فرعی در ایام تعطیل رفت روب انجام نخواهد شد.
تعداد بازدید : 0
3:
نحوه و زمان جمع آوری پسماند به چه نحوی است؟
جمع آوری پسماند در محدوده شهری شهر مقدس مشهد بصورت کاملا مکانیزه هر شب از ساعت 22 شروع و تا ساعت 5 صبح ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است جمع آوری پسماند از درب منازل صورت میپذیرد و مخازن گالوانیزه موجود در معابر به جهت جمع آوری سرجاروهای جمع آوری شده از بخش تنظیف شهری می باشد.
تعداد بازدید : 0
4:
فرایند جلوگیری از رها سازی فاضلاب در معابر به چه نحوی است؟
با توجه به اینکه متولی بهداشت در محلات مراکز بهداشت هر محله می باشند لذا شهرداری بدلیل همکاری بین سازمانی و رفع مشکل اقدام به اخطاریه به متخلفین نموده که پس از پایان مهلت صادره در صورت عدم رفع فرم اخطاریه جهت اقدامات بعدی به مراکز بهداشتی هر محله ارسال میگردد.
تعداد بازدید : 1
5:
در صورت بروز تخلف و ایجاد خسارت در فرایند اقدامات خدمات شهری مراتب پیگیری به چه نحوی است؟
تمامی اقدامات و فعالیتهای خدمات شهری در شهرداری برونسپاری گردیده و پیمانکاران خدمات شهری مختلف در مناطق شهری مشغول به فعالیت می باشند که نظارت بر حسن کاری پیمانکاران با ادارات خدمات شهری در مناطق می باشد. لذا تخلفات پیمانکار به دو دسته تقسیم میگردد : الف) تخلفاتی که منجر به خسارت نگردیده است که مراتب از طریق ادارات خدمات شهری قابل پیگیری و رفع مشکل می باشد. ب) تخلفاتی که منجر به خسارت گردیده است در چنین مواردی شهروندان می بایست از طریق مراجع قضایی از پیمانکار مربوطه طرح دعوی نموده و پس از اعلام حکم دادگاه مراتب از طریق واحد حقوقی شهرداری قابل پیگیری خواهد بود.
تعداد بازدید : 0
6:
صدای آژیرخود روهای آتش نشانی در صبح باعث ناراحتی ساکنین مجاور می شود ، دلیل این کار چیست ؟
هر روز برای آماده به کار بودن خودروهای عملیاتی و تغییر و تحول پرسنل امری لازم الاجرا است که بایستی تمامی تجهیزات تست و آماده به کار باشد .
تعداد بازدید : 0
7:
راننده های آمبولانس ،غسالان وحفاران مجاز هستند از شهروندان وبستگان متوفی پول طلب نمایند؟
خیر . با توجه به پرداخت هزینه ها به سازمان در مراحا مختلف تغسیل،تکفین ،تدفین وحمل ونقل متوفی طلب پول از بستگان مجاز نمی باشد
تعداد بازدید : 0
8:
دلیل حذف تخفیفات دائمی در فروشگاه های شهرما؟
باتوجه به اینکه فروشگاه های شهرما از نوسانات قیمت در بازار بی بهره نبوده و سیاست شهرداری در واگذاری فروشگاه ها به بخش خصوصی جهت رقابت با سایر فروشگاه های سطح شهر ، تخفیفات دائمی را حذف نموده است.
تعداد بازدید : 0
9:
در صورت شکایت از وظایف و امور محوله به پیمانکاران خدمات شهری به چه نحوی می بایست اقدام نمود؟
الف) سامانه تلفنی 137 مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد پاسخگویی مشکلات ایجاد شده به شهروندان می باشد.
ب) ادارات خدمات شهری در مناطق شهرداری ناظر بر اجرای تمامی فعالیتهای پیمانکاران خدمات شهری بوده و موظف به پاسخگویی به شهروندان هستند.
ج) در صورت عدم پیگیری و رفع مشکل از طریق بندهای فوق الذکر ،مراتب با ارائه مستندات مطرح شده و با طرح شکایت از طریق اداره کل بازرسی شهرداری مشهد و واحدهای تابعه آن در مناطق قابل بررسی و رفع مشکل خواهد بود.
تعداد بازدید : 0
10:
برای اجرای سیستم های اعلام و اطفاء و دربها و پوشش های ضد حریق سازمان چه شرکت هایی را پیشنهاد می دهد ؟
سازمان هیچ شرکتی راپیشنهاد نمی دهد ولی شرکت های معتبرو دارای صلاحیت را که قبلا در سازمان کلاسهای آموزشی را با موفقیت طی کرده اند را برای اطلاع شهروندان در سایت سازمان معرفی نموده است .
تعداد بازدید : 0