• شرح وظایف سازمانی



      شرح وظایف مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری مشهد:

      1)      بازرسی و نظارت به منظور اطمینان از حسن اجرا و رعایت قوانین، مقررات و دستورالعمل های صادره در شهرداری، مناطق، سازمان ها و شرکت های وابسته و نیز مشاوران، پیمانکاران و کارگزاران مرتبط.
      2)      ارزیابی عملیاتی و کنترل عملکرد فعالیت های موردی واحدهای سازمانی مختلف شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته، مشاوران، پیمانکاران و کارگزاران مرتبط و نیز تحلیل نارسائیها.
      3)      دریافت، رسیدگی، پیگیری و پاسخگویی به شکایات اشخاص، اعم از حقیقی یا حقوقی
      4)      برنامه ریزی، نظارت، رسیدگی و تحقیق درباره تخلفاتی که در جریان اجرای فعالیت های فنی اجرایی شهری در ابعاد مختلف اداری، مالی، تخصصی و نظایر آن صورت می گیرد؛ تعیین نوع تخلف، حدود مسئولیت؛ تهیه گزارش و اظهارنظر صریح برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.
      5)      شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف شهرداری و سازمان های وابسته و یا هر نوع جلسه یا کمیسیونی که بنا بر تشخیص شهردار، حضور نماینده بازرسی در آن ضروری باشد.
      6)      سنجش سلامت اداری در شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته و نیز مشاوران، پیمانکاران و کارگزاران مرتبط، در راستای تحقق بسترهای مدیریت ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد و اجرای قوانین مرتبط
      7)      مدیریت بازرسان افتخاری و نظارت همگانی.
      8)      انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق.
      تعداد بازدید :3801
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
  • دسترسی سریع
    پایگاه جامع مصوبات و قوانین شهرداری
    سامد (مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری)
    بازرسی کلانشهرها
    سازمان بازرسی کل کشور
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 505,542
    تعداد بازدید امروز : 153
    تعداد بازدید دیروز : 347
    آخرین به روزرسانی : 1397/07/29
  • ارتباط با ما
    تلفن :051-32289911
    فاکس :051-32218133
    رایانامه :-
    آدرس :میدان شهدا، شهرداری مرکز
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد